Thursday, June 3, 2010

GAME YANG AKU TENGAH MAIN...........

Walaupun aku sudah mempunyai ps3 tp game dia mahal siot,sekarang ni pun aku tengah main ps2 aku balik.bosan gak sbb x tau nak main game ape....puas membelek akhirnya aku memilih 3 game yang leh kate memang best la.

Game yang tengah on da way menyelesaikannya ialah xenosaga episode3,kingdom hearts2 dan ff7,mmg syok la game ni.

Final fantasy7 salah satu game fav aku,penuh dengan pengembaraan,dan jalan citer serta watak yang menarik,boss yang sukar ditewaskan dan persoalan demi persoalan boleh didapati dari game ni.(fuuuh tabik hormat kat game otai ni)





Bukan kah ni cover blu-ray bagi advent children complete edition??ya memang pun coz aku sudah memiliki advent children complete edition gak sooo jadi dimana cover game dia ye??

Ni baru betul cover game dia,hahahah saje je nat promoted sekali advent children complete coz advent children complete adalah yang lengkap dari advent children yang asal.

Game ke2 yang aku on da way skang ni gak adalah kingdom hearts2,fuhh game ni pun cambest oooo dimana watak disney dan final fantasy digabungkan,cayalah square enix mmg kreatif.

Keyblade yang aku guna skang adalah fenrir keyblade boleh di obtain selepas kalahkan toughest boss yakni sephiroth,fenrir keyblade ni sesuai digabung penggunaannya dengan ultima keyblade,menghasilkan combo yang tiada tandingan.



Kemudian game yang terakhir yang aku on da way gak ialah xenosaga episode3:also spoke zarathustra,game rpg ni mmg best gak terutama mecha battle kalah ooo gundam serius aku cakap.




Ok,ok,yang rambut panjang warna biru ni adalah watak utama kite dalam xenosaga3,android perempuan yang sexy dan cantik ni bernama kos-mos,hohohoh aku baru unlock swimsuit kos-mos,nampak sexy siot sal swimsuit kos-mos banyak terdedah sana sini hahaha.dan yang berambut putih tu pulak her evil twin la,nama dia t-elos,mereka akan berlawan utk menentukan siapa yang layak wujud.dalam game ni player akan diperkenal dengan kos-mos versi baru,yang ni versi 2 dalam gambar.



Ok,Barisan character xenosaga,dari kiri jr.,chaos,ziggy,kos-mos(versi baru),shion,jin dan momo(swimsuit momo sexy,hohoho)


















1 comment:

  1. haha..
    sempat jep dia tulis sal FF7 kat sini..
    bagus2..
    kalo ko nak tau malaysia pun ada gak filem
    baru yg ala2 cam disney tapi version melayu nyer..
    tajuk dia MAGIKA..KRU studios yg buat..tak sbar lak aq..
    hoho..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...